Neem contact op

FAQ

1. Retourneren
1.1. RMA formulier

Een retour aanmelden kan ook zonder account, of email te sturen.

Bij iedere bestelling ontvangt u van ons bijgevoegd het wettelijk verplichte modelformulier voor herroeping.

Dit formulier kunt u bij volledige, of gedeeltelijke retour invullen, en bij uw retour bijvoegen.

download hier het modelformulier »

1.2. Beschadiging bij retour

Besluit u gebruik te maken van uw herroepingsrecht? Dan moet het product retour komen. In dat geval is deze terugzending voor uw risico. Raakt het product kwijt of beschadigd tijdens retourzending, dan is dit voor uw risico. Kortom, het risico van verzending is altijd voor risico van de verzender.

Twijfelt u of u het product in goede orde Keygaaf-geWoonbasic weer ontvangt?

Neem dan geen risico en verstuur u product met verhoogde aansprakelijkheid (verzekerd). In dit geval vergoedt de vervoerder uw schade bij beschadiging of zoekraken van uw verzending.

2. Welke betaalmethoden accepteert Keygaaf-geWoonbasic?
2.1. Welke betaalmethoden accepteert Keygaaf-geWoonbasic?

Wij maken het je graag zo gemakkelijk mogelijk om een bestelling te plaatsen. Om te betalen kun je gebruik maken van:

  • iDeal
  • Credit Card (Visa, Mastercard, American Express)
  • PayPal
  • Bancontact / Mister Cash
  • SOFORT Banking
2.2. Zijn er kosten verbonden aan de betaalmethoden?

Nee, onze betaalmethoden bieden wij geheel kosteloos aan.

U kunt daarmee snel en eenvoudig op verschillende wijze gratis gebruik maken van de door u gewenste betaalmethode.

3. Bestellen en bezorgen
3.1. Wat is jullie levertijd?

Wanneer je op maandag t/m zondag vóór 16:00 bestelt, bezorgen wij jouw bestelling de volgende dag. 

Kies je voor bezorging in één van onze winkels? Dan ligt jouw pakket al voor jou klaar. 

Sommige artikelen hebben een iets langere levertijd. Dit wordt bij het artikel vermeld.

3.2. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Zolang uw bestelling nog niet is verzonden kunnen wij nog wijzigingen doorvoeren of uw bestelling voor u annuleren. Mocht u iets willen wijzigen of annuleren neem dan contact op met onze klantenservice.

3.3. Kan ik afgeprijsde artikelen retourneren?

Ja, dat kan! Voor het retourneren van alle online aangekochte artikelen gelden dezelfde voorwaarden.

3.4. Mijn bestelling ligt op een PostNL-locatie, hoe kan dat?

PostNL draagt zorg voor 2 bezorg pogingen van je web order. Indien de bezorger tot 2 maal het pakket niet bij jou (of eventueel je buren) heeft kunnen afgeven, gaat je pakket naar een (dichtsbijzijnde)PostNL-locatie. Je ontvangt dan een briefje in je brievenbus met instructies en locatie waar en wanneer je je bestelling kunt ophalen.

Je pakket blijft 14 dagen op deze locatie bewaard. Daarna wordt deze teruggestuurd aan de webshop.
Vanaf 1 september 2019 wordt deze bewaartermijn verkort van 14 naar 7 dagen.

3.5. Mijn bestelling ligt niet op de PostNL-locatie

Het kan zijn dat je pakket op een PostNL locatie is terechtgekomen. Dat kan doorgaans vanwege 2 oorzaken:

- je hebt zelf een keus gemaakt om je pakket op dit PostNL punt te laten bezorgen als afleveradres
- de bezorger heeft na 2 bezorg pogingen je pakket niet kunnen afgeven en heeft deze overgedragen naar een PostNL-locatie waar je het pakket zelf kunt komen ophalen.

Als je pakket niet op de aangegeven PostNL locatie ligt, kan dit beteken dat je pakket vertraagd is, en een dag later wel op de betreffende locatie voor je klaar ligt.

Maar het kan ook zijn dat deze PostNL locatie je web order aan de webshop heeft geretourneerd. Dit doen zijn wanneer het pakket gedurende 14 dagen na ontvangst niet is opgehaald.
Let op: vanaf 1 september 2019 verkort PostNL de bewaartermijn op PostNL locaties van 14 naar 7 dagen.

4. Privilege customer
4.1. Wat is het Privilege customer program?

Bij Keygaaf-geWoonbasic is iedereen bijzonder, maar voor onze Privilege customers gaan wij altijd nog een stapje verder!

Als Privilege customer:

- Profiteer je van exclusieve acties en customer events.

- Ben je altijd als eerste op de hoogte van nieuws over jouw favoriete merken.

Het Privilege customer program is volledig kosteloos. Klik gerust hier om meer te lezen en meteen Privilege klant te worden!

Contact informatie

Keygaaf-geWoonbasic
Adres Grotestraat 84
Postcode 5931 CX
Plaats Tegelen
Land Nederland
Telefoon 077-4000778
E-mail klantenservice@keygaaf-gewoonbasic.nl
KVK nummer 63231662
btw-nummer NL855147581B01
Bank NL96ABNA0453776957